Thursday, April 8, 2010

perasaan kosong

ko nk kata ape??
dah memang aku takde perasaan.ko cakap ape2 pun memang takde efek pn kat aku.
sebab orang yang aku anggap istimewa pn cakap aku xde perasaan.

ko nak tau apa yang aku rase?TAK PAYAH!!
sebab pe yang aku rasa korang takkan pernah paham..
sebab aku jek rase semua tu..
ko xpayah cakap pn aku dh tau sume tu..
trime kasih la ye..

tapi aku tak kisah..
korang nak cakap aku xde perasaan ke, xde jiwa ke, xberhati perut ke...
lantak korang la..
sebab aku tau ape yang aku tahu..
sebab aku rase ape aku rase..
kalau aku cakap pn ko takkan percaya..
sebab ko dah cop kat dahi aku nih..
"MANUSIA TANPA PERASAAN"...

apa aku rasa?
sayang, rindu, cinta, benci, suka, gembira, sedih, cemburu, sakit hati....
itu yang aku rasa!!
tapi pada kau?
aku "MANUSIA TANPA PERASAAN"

aku hanya percaya pada hati
walaupun aku tak mampu untuk baca, tapi aku mampu untuk rasa...
tak kira apa jadi kat fizikal aku..
tak kira la berapa lama hari makan diri aku..
selagi tak sentuh pada hati aku..
takkan dapat ubah segala...
sebab hanya kau yang pernah jejak pada hati aku..

No comments:

lihat dengar